اقتصاد آرا : مدیرعامل شرکت لجستیک گلدیران از تلاش برای دو برابر کردن ظرفیت ارسال روزانه کالا به مشتریان محصولات گلدیران در سراسر کشور خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری اقتصادآرا ،شرکت لجستیک گلدیران در دوازدهمین سال فعالیت خود با برنامهریزی دقیق و فعالیت شبانهروزی در تلاش است تا محصولات گلدیران را به سراسر کشور در کمترین زمان ارسال نماید. شرکتی که روزانه ۳۰۰ کالا را به مشتریان تحویل میدهد و با داشتن ۱۴ انبار و ۶۰ خودرو در سراسر کشور مشغول به فعالیت است. امیر مقاریان، مدیرعامل شرکت لجستیک گلدیران از تلاش مجموعه لجستیک برای دو برابر کردن ظرفیت ارسال روزانه کالا خبر میدهد و از جمله برنامههای آتی این واحد را استفاده از امکانات نرمافزاری و سختافزاری جدید و ورود به حوزه هوش مصنوعی عنوان کرد.
امیر مقاریان، در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه صنعت لوازم خانگی در مورد فرآیند شکلگیری واحد لجستیک در گلدیران اظهار کرد: شرکت لجستیک گلدیران از سال ۱۳۸۹ و با هدف ایجاد ارزش افزوده تاسیس شد و رفته رفته بر تنوع خدمات مورد ارائه افزود. در آن زمان تنوع خدمات لجستیکی و مشکلات این عرصه باعث شد تا گروه گلدیران به صورت اختصاصی وارد این حوزه شود و برای این بخش نیازسنجی کند.
وی در ادامه با اشاره به امکانات شرکت لجستیک گلدیران در دوازدهمین سال فعالیت خود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرکت لجستیک گلدیران فضایی بالغ بر ۱۵۰ هزار متر مربع در ۱۴ شهر کشور هم برای محصولاتمان انبار داریم و محصولات توسط ۶۰ خودرو به سایر نقاط کشور ارسال میشوند.
مدیرعامل شرکت لجستیک گلدیران افزود: هم اکنون با این شرایط ۳۰۰ کالا را به صورت روزانه منتقل میکنیم و از جمله خدمات منحصر به فرد ما حمل و نقل و نصب همزمان محصول است، چرا که یکی از دغدغههای موجود در حوزه لوازم خانگی، حمل و نقل به محل است و اغلب برای محصولات سنگین و رساندن آنها به طبقات بالا دچار مشکل میشوند و در نتیجه ما به این حوزه هم ورود کردیم.
مقاریان در مورد برنامههای آتی شرکت لجستیک گلدیران نیز گفت: مشتریمداری از جمله مهمترین بخشهای کار ماست و در آینده میخواهیم ارسال روزانه ۳۰۰ کالا را به ۶۰۰ کالا تغییر دهیم.
وی ادامه داد: این در حالی است که نیاز به تحول در کشور و منطقه مد نظرمان قرار دارد و میخواهیم در حوزه هوش مصنوعی هم وارد شویم و در ارائه خدمات سختافزاری و نرمافزاری پیشرفت داشته باشیم. ما هر آنچه انجام میدهیم، خواستها و نیازهای مشتریان بوده و در ارتباط با مشتریان ایدهها و خواستهایشان را میگیریم و پرورش میدهیم.
مدیرعامل شرکت لجستیک گلدیران در پایان در مورد بیست و سومین دوره نمایشگاه بینالمللی صنعت لوازم خانگی اظهار کرد: نمایشگاه محلی است برای به نمایش گذاشتن خدمات و امیدواریم نمایشگاه فعلی نقطه قوتی برای شرکت گلدیران باشد و بازدیدکنندگان نیز با توانمندیهای ما آشنا شوند.