اقتصادآرا ؛ جیپلاس در فاصلهی کوتاهی، با یک هجوم همهجانبه به بازارهای مختلف، تبدیل به یکی از نامهای شناخته شده در حوزه لوازم خانگی و حتی ابزارهای دیجیتالی کشور شد. اما این برند که «گلدیران» با سابقهای ۳۰ ساله آن را حمایت میکند در ادامه به کجا خواهد رفت و به دنبال چیست؟
به گزارش پایگاه خبری اقتصادآرا ،«علیرضا لاهیجانیان»، در گفتگویی صریح با دیجیاتو به سوالات مختلفی درباره جیپلاس پاسخ میدهد. نکته مهمی که لاهیجانیان در این گفتگو به آن اشاره میکند اعتماد به نفس حضور در بازارهای مهمی همچون موبایل یا گجتهای مختلف است؛ اعتماد به نفسی که به گفته او برای حضور در بازارهای جهانی، در آینده لازم خواهد بود.
از سوی دیگر، اگرچه نام جیپلاس را امروز میتوان روی محصولات متفاوتی دید اما معاون بازاریابی گلدیران میگوید که این برند اکنون در حال برنامهریزی برای ارائه محصولات جذاب و هیجان انگیز بیشتری است. با لاهیجانیان درباره استراتژیهای جیپلاس، محصولات جدید این برند، فعالیت بینالمللی و البته برند ملی و تولید در ایران گفتگو میکنم که در ادامه میخوانید.
جیپلاس در بازار کشور ابتدا با تلویزیون و لوازم خانگی کار خود را آغاز کرد اما در ادامه به سراغ ابزارهای دیجیتالی هم رفت. دلیل این موضوع چه بود؟
معاون بازاریابی گلدیران: در تعریف و مشخص کردن سبد کالایی جیپلاس، محصولات جیپلاس در صنعت لوازم الکترونیک جای دارد. در واقع هر وسیلهای که با جریان برق و الکترونیک کار میکند و در خدمت آسایش مردم و کسب و کارها باشد را در بازار الکترونیک تعریف میکنیم. حتی امیدواریم در آینده به سمت انرژیهای سبز نیز حرکت کنیم. ما با این نگرش، جیپلاس را تنها به لوازم خانگی محدود نکردیم و محصولات جیپلاس را لوازم الکترونیکی میدانیم که در حوزه صنعت لوازم خانگی، تجاری و دیجیتال فعال است و البته در برنامههای آتی این حضور را وسیعتر نیز برآورد کردهایم.
اما بازار دیجیتال بازاری است که برندهای ایرانی با وجود بازیگران بینالمللی کمتر در آن حرکت کردهاند و ما از آنجایی که مدعی هستیم جیپلاس برند لوازم الکترونیکی است، باید حتما در حوزه محصولات دیجیتال مثل موبایل و آیتی نیز حرفهای مهمی برای گفتن داشته باشیم. حضور در این بازار نیاز به اعتماد به نفس و توانایی بالایی دارد که ما از آن برخورداریم. با همین جسارت و اعتماد به نفس قطعا میتوانیم در بازارهای جهانی نیز رقابت کنیم.