اقتصادآرا ؛ لوحتندیس زرین «اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری»، برای سومین سال پیاپی، به ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، بهعنوان تنها اپراتور تلفنهمراه دریافتکنندۀ این لوحتندیس رسید.
به گزارش پایگاه خبری اقتصادآرا ، چهارمین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، در قالب اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، ۲۵ خرداد ۱۴۰۰، با حضور معاون حقوقی رئیسجمهوری، رئیس کمیتۀ اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان ملی بهرهوری و جمعی از مدیران کشوری، در مرکز همایشهای بینالمللی رایزن تهران برگزار شد.
در این مراسم، لوحتندیس زرین رضایتمندی مشتری، به دکتر بیژن عباسیآرند مدیرعامل ایرانسل اعطا شد که معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل، به نمایندگی، آن را دریافت کرد.
با اهدای این لوحتندیس، از ایرانسل، اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری و نخستین ارائهدهندۀ 5G در ایران، به عنوان «یکی از پیشگامان عرصۀ رضایتمندی مشتری در مسیر دستیابی به اهداف ارزشمند اقتصاد مقاومتی و جهش تولید» تقدیر شده است.